2000 TOP 10 ZENE SZUBJEKTÍV

2000 Top 10 zene szubjektív
 2000 Top 10 zene szubjektív



A 2000-es évben már sokkal több stílusból voltak kedvenceim. Nagyon kiemelkedő egyik sem, de sok igazán jó színvonalú zene született. Persze ebből a listából az 5-10. helyezett a 90-es évek eleji listákban a Top 20-ba sem fért volna be nálam, de hát változtak az idők és engem is egyre kevésbé lehetett megfogni.



2000 legjobb zenéi válogatás


Claudiáról nem sok mindent lehet tudni. 1993-ban jelent meg freestyle jellegű lemeze (amely nem is rossz), majd 2000-ben ez a dal. A You Got The Love szerzeményt hihetetlenül fülbemászónak találtam amikor sok-sok éve rábukkantam.



ATB zenéjéről nem akarok különösebben értekezni, a The Summer már többször szóba került a régebbi cikkekben, mint a guitar trance egyik klasszikusa. Alizée első és mindmáig talán legismertebb slágerét valaha az osztrák tv –ből rögzítettem videóra. A Moi Lolita című dalt akkor még alig ismerték – engem azonnal elkapott a dallama – és a legtöbb helyen csak 2001-ben szerepelt a slágerlistákon. A stílusáról annyiféle meghatározást láttam már, hogy az vicces, maradjunk abban, hogy az alapverzió a pop és dance határvonalán mozog.







Az I'm In Love akkoriban az egyik leggyakrabban kért zeneszám volt a Petőfi Rádió reggeli kívánságműsorában, amely a jellegzetes fütyülős dallamát tekintve nem meglepő. Az olasz Umberto Carli a John The Whistler néven csak 2000-ben jelentetett meg lemezeket.

A német Blank & Jones duótól a The Nightfly volt a kedvencem, akkoriban nagyon kedveltem az ilyen jellegű trance –et. A finn Darude –tól nekem a Feel The Beat jobban tetszett, mint az első kislemeze, az előző évből. Elég jó helyezéseket szerzett, hiszen első volt hazájában és a brit listán ötödik, valamint számos lemezlistán szerepelt jól.






A
Flying Steps –ről bővebben írtam az Electro zene 2. – Az újjászületés című cikkben. A We Are Electric egy kiváló electro muzsika.

A Komodo volt Mauro Picotto első igazán nagy slágere. Ez a lendületes zene jónéhány ország slágerlistájára röpítette fel az olasz DJ –t, Németországban még az aranylemez státuszt is elérte. A magyar zenék közül a Desperado Aranyhala fogott meg leginkább. Érdekes, hogy később, amikor lassítottak a tempón sikeresebbé vált az együttes.
Tizediknek jobb híján a Lightforce –től a Join Me –t vettem, amelynek van egyfajta dream trance –es feelingje is.


2000 Top 10 zene


Claudia - You Got The Love   (house)
ATB – The Summer   (guitar trance)
Alizée – Moi Lolita   (pop, dance)
John The Whistler - I'm In Love   (dance)
Blank & Jones - The Nightfly   (trance)
Darude - Feel The Beat   (trance, hard trance)
Flying Steps - We Are Electric   (electro)
Mauro Picotto – Komodo   (trance, dance)
Desperado – Aranyhal   (trance, dance)
Lightforce – Join Me   (trance)



Előzmény: 1999 Top 10 zene



Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.
ca-pub-3250028034952783